reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktória Bohušová

Viktória Bohušová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žeby nevyliečiteľná optimistka? :-). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNa vyzúrenieNezaradené

reklama

Súkromné

Dieťa ako hromozvod

Viktória Bohušová

Dieťa ako hromozvod

Nedávno som mala zážitok, na ktorý len tak ľahko nezabudnem.

  • 27. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 117x
  • 2
Super kočka

Viktória Bohušová

Super kočka

Keď mal môj syn asi dva mesiace, rozhodla som sa po dlhšej dobe (vlastne od nástupu na materskú) namaľovať si tvár na ksicht a takto vyraziť do mesta. Mala som toho dosť na vybavovanie, pošta, lekáreň, nejaké nákupy, tak si vravím, reku, aby sa ma ľudia nebáli, prikrášlim sa.

  • 16. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 080x
  • 5
Rôzne dni môjho dieťaťa

Viktória Bohušová

Rôzne dni môjho dieťaťa

Určite mi dá každá mamička na materskej „dovolenke“ za pravdu, že toto obdobie života niekedy nie je práve najjednoduchšie a deti sa dokážu z jedného okamihu na druhý zmeniť z krásnych usmievavých rozumných anjelikov na totálne deštruktívne monštrá, ktorým sa dá rozkázať len krikom, ktorý by v hlučnosti porazil štartujúcu stíhačku.Takto som na tom aj ja.Aké sú teda dni mojej dvojročnej ratolesti a ako je možné ich (zatiaľ) rozdeliť? Uvádzam len niekoľko typov dní, ktoré sa najčastejšie opakujú.

  • 14. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 273x
  • 0
Poď ku mne, miláčik :-)

Viktória Bohušová

Poď ku mne, miláčik :-)

….upečiem koláčik….  Môj manžel nie je veľký gurmán, čo znamená, že čo uvarím, to zje, dokonca aj vtedy, keď jedlo vyzerá, akoby ho už niekto predtým jedol (ku cti mi slúži, že takýchto „výtvorov“ ešte veľa nebolo, aj keď nejaké v podobe nepodarených prívarkov a príliš zahustených polievok by sa našli).

  • 2. máj 2007
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 881x
  • 2
Detičky naše všímavé

Viktória Bohušová

Detičky naše všímavé

Mám 28 mesačného syna (to sú dva roky a štyri mesiace, pre tých, ktorí sú slabší v matikeJ), ktorý je ako všetky deti veľmi vnímavý a všíma si aj veci, ktorým ja nevenujem pozornosť.

  • 2. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 940x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu