reklama

T-Mobile.cz story

Ako si vylepšiť náladu? Stať sa zákazníkom T-Mobilu v ČR....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Keď sme sa presťahovali do Českej republiky, absolvovali sme tour de Cudzinecká polícia, poisťovne, úrad práce, povybavovali všetky možné aj nemožné E-formuláre, zatúžili sme my, potvorky slovenské ešte po jednom – prístupe na internet z domu. V tom čase bežalo viac akcií, ale najvýhodnejšia sa nám zdala ponuka od T-Mobile, kde internet 4G bol pri podpise zmluvy na dva roky prvého pol roka zadarmo, potom za 399 korún poctivých českých (bez DPH samozrejme).  

Trošku nám síce skazilo náladu to, že v rámci interných pravidiel T-Mobile sme ako príslušníci iného štátu museli zaplatiť depozit 10 000 Kč za modem a 1000 Kč ako preddavok do budúcich období, ale čo už, internet sme potrebovali, zaplatili sme.Dostali sme informáciu, že o pol roka sa nám peniažky, ak budeme mať dobrú platobnú disciplínu vrátia.Síce mi trošku nedochádzalo (ale to sa ženičkám s mojou farbou vlasov stáva), ako asi chce T-Mobile zistiť, či máme dobrú platobnú disciplínu práve počas pol roka, kedy budeme mať danú službu zadarmo, ale čo už, aj nulové faktúry sú faktúry....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže sme používali internet, veselo surfovali, mailovali a tak, keď tu zrazu, šup ho, uvedomili sme si, že od dňa podpisu zmluvy uplynulo už takmer sedem mesiacov a náš depozit sa akosi ešte stále neocitol na našom účte, ani vo faktúrach sa nič ako jeho vrátenie neobjavilo.A tak som začala pátrať, naklusala som do predajne T-Mobile, kde mi mladý sympatický muž, potom, čo 15 minút telefonoval s nejakým zákazníckym centrom v Prahe štýlom „Jo, hm, fakt? Ale ale...“ povedal si toľkoto:„O depozit si musíte zažádat, udělala to slečna na zákazníckém centru (neviem prečo by som mala žiadať o vlastné peniaze, ale tá slečna bola fakt strašne zlatá, že to za mňa urobila), a teď je potřeba čekat, jestli vám žádosť schválí.“ Z ďalšieho priebehu rozhovoru vyplynulo, že T-Mobile si v podstate môže naše peniažky nechať, ako dlho chce. Tak to som šla skoro do kolien, ale rozhodla som sa, že to teda takto nenechám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Večer som sa pripojila na internet a poslala som na zákaznícke centrum otázočku, kedy teda peniažky dostaneme.Po dvoch dňoch mi o šiestej večer zazvonil mobil a vyškolená slečna ma informovala nasledovne: keďže sme mali internet po roka zadarmo, musíme ešte počkať tri mesiace, aby fakturačný systém T-Mobilu zaregistroval aspoň tri za sebou nasledujúce platby v termíne a potom sa depozit uvoľní a bude nám vrátený. Takže zo šiestich mesiacov bolo zrazu deväť.

Spýtala som sa, keďže som už mala dievčinku na linke, čo teda v tou tisíckou, ktorú sme tiež pri podpise zmluvy zaplatili a ktorá tam visí ako preplatok do budúcich období. Očakávala som odpoveď v tom zmysle, že keďže tam tá tisícka visí, nebude treba čakať ešte ďalšie tri mesiace, teda doba vrátenia depozitu sa skráti....Ale, pomýlila som sa, dievčinka chvíľku čosi polohlasom drmolila, asi sa s niekým dohovárala s potom z nej vyliezla informácia, ktorá (keby som nebola sedela) by ma určite posadila. Naša tisícočka sa bude vlastne teraz nejaké dva mesiace strhávať a až potom nastúpi tá trojmesačná lehota, ktorú je potrebné absolvovať, aby systém uvoľnil depozit. Takže kvôli tomu, že sme zaplatili navyše 1000 korún, budeme o dva mesiace dlhšie čakať na vrátenie 10 000 korún. A zo 6 mesiacov je zrazu 11....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nech počítam, ako počítam, skoro dvojnásobok.

Požiadala som teda zákaznícke centrum ešte raz o konečné a hlavne písomné vyjadrenie a teraz čakám. Uvažujem, či prístup T-Mobilu nedať preveriť nejakému orgánu na to určenému, napríklad ČOI, rozhodnem sa podľa toho, akú odpoveď dostanem. 

Ale tým sa moja story ešte nekončí....Dva dni na to, ako som sa bola informovať na depozit sa mi pri spustení internetu objavila správa, že keďže sme prekročili množstvo dát, ktoré máme povolené za zúčtovacie obdobie, v rámci tzv. FUP, znižuje sa nám rýchlosť na polovicu.

Bližšie informácie o tom, ako si môžem sledovať množstvo prenesených údajov sa mali nachádzať na stránke, na ktorú bol priamo v správe odkaz.Stránku sa mi nepodarilo otvoriť, ale po usilovnom (a hlavne pomalom) pátraní po stránkach T-Mobile.cz som objavila, že ak chcem sledovať množstvo údajov, musím sa zaregistrovať. Registrácia prebieha v 5. krokoch, prvým je to, že napíšete číslo SIM karty, o ktorej chcete informácie, na túto kartu vám príde práve systémom vygenerované heslo ako smska, toto potom zadáte do ďalšieho políčka a dostanete sa do ďalšieho kroku.A zas prichádza na rad logika: ako preboha mám získať smsku zo sim karty, ktorú mám v modeme? Keď kartu vyberiem, vložím do mobilu, smska mi síce príde, ale zákonite sa musím odhlásiť z internetu a keď po opätovnom prihlásení zadám číslo karty, vygeneruje sa nová smska, takto môžem pokračovať do aleluja....Keďže to sa mi nechcelo, zavolala som, ja hnusoba jedna otravná na zákaznícky servis.Jedinou radou, ktorú mi tu boli schopní poskytnúť bola tá, aby som si skočila do nejakej internetovej kaviarne a odtiaľ si aktivovala sledovanie množstva prenesených údajov.Takže ja mám doma internet, ale kvôli tomu, aby som mala informácie o tom, či som náhodou neprekročila množstvo bajtíkov, ktoré mám za zúčtovacie obdobie povolené, musím ísť do internetovej kaviarne.A pritom by stačilo tak málo: zaviesť možnosť posielania hesla po zadaní tel. čísla aj E-mailom.Ale to by asi museli niektorí ľudia v T-Mobile rozmýšľať trošku logicky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som teda skočila do kaviarne a prístup aktivovala, nič iné neostávalo.

To, čo sa mi podarilo s touto milou ružovučkou spoločnosťou zažiť za pol roka tu v ČR sa mi na Slovensku nepodarilo ani za 9 rokov, čo používam mobil. Čakám, s čím ma ešte T-Mobile.cz prekvapí, aj keď po tejto skúsenosti už asi s ničím, prípadne nedostanú príležitosť, pretože už teraz vo mne majú budúcu bývalú zákazníčku....

Nuž, T-Mobile – prostě blíž.....   

Viktória Bohušová

Viktória Bohušová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žeby nevyliečiteľná optimistka? :-). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNa vyzúrenieNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu